maanantai 21. maaliskuuta 2011

Erään uimaopettajan tarina

Aivan, lupasin siis loppukevennyksenä tarinan uimaopettajasta. Tää tarina on kylläkin jo tuosta parin kuukauden takaa, en tainnut olla ollut täällä silloin kuin vasta pari viikkoa. Niihin alkuaikoihin mulla oli sellainen tunne, että kun kukaan ei kerran tunne mua niin voin oikeastaan tehdä ja kokeilla aika lailla mitä vaan. Niimpä lähdin kerran treffeille ihan muuten vaan erään tyypin kanssa jonka kanssa olin jutellut baarissa. Tää idea ei edes tullut siksi että olisin ollut kiinnostunut kyseisestä tyypistä, vaan oli sunnuntai ja mulla oli kauhea nälkä eikä ollut ruokaa, eikä mitään tekemistä, joten ajattelinpa vain ehdottaa jos joku lähtis mun kanssa syömään jotain alueen spesiaaliruokia. Myös jo tuolloin tavoite oli tutustua ranskalaisiin jotta joutuisin väkisin puhumaan ranskaa.

 Se tuli hakemaan mua autolla ja mentiin toiseen kaupunkiin syömään simpukoita. Se oli silloin eka kerta kun niitä maistoin. No tää meni ihan hyvin ja sitten erään toisen kerran päätin lähteä uimahalliin tuonne Arrasiin kun hän oli siellä uimhallissa töissä niin pääsin ilmaiseksi. Samana päivänä lähdettiin käymään merellä, ja pistäydyttiin myös eräissä uimakisoissa. Tuolla tämä mun seuralainen kertoi että hänen työkaveri on suomalainen Marketta. Tämä Marketta on siis n. 50 vuotias ja asunut Ranskassa n 30 vuotta. Hänen perhetilanteensa on kuitenkin sikäli melko omituinen, että hän on naimisissa miehen kanssa ja heidän kanssaan samassa taloudessa asuu myös eräs nainen.

Tämän jälkeen ensimmäinen kysymykseni taisi olla että miten niin siis, ai niillä on joku siivooja tai joku apulainen vai siis mitä häh ? Mutta ei. Siis heillä on "kolmisin" suhde. En meinannut ensin uskoa tätä todeksi, ajattelin että tää on joku vitsi mutta kuitenkin samoissa uimakisoissa Marketan miehen ollessa altaassa kisaamassa Marketta kosketteli erästä naista siinä katsomon edessä jolloin kysyin että siis onko toi se. Ja vastaus oli joo. Ilmeisesti siis tämä mies on suostunut ottamaan tämän naisen Marketalle kakkoskumppaniksi samaan talouteen, koska tämän naisen ja Marketan miehen välit näytti olevan melko kylmät. Tästä johtuen ajattelin siis että ei se kolmas nainen niitä molempia siellä viihdytä....  Okei no se nyt olis vielä erikoisempaa jos se olisikin niin ?°?!! Mutta siis kuinka erikoisia ratkaisuja herrajumala sentään....

Mutta joo siis tätä tyyppiä en enää sen jälkeen tavannut koska mua ei todellakaan kiinnostanut istua siellä uimakisoissa viis tuntia  (siis tää ei oo mikään liioittelu-viis tuntia kun oikeasti jouduin istumaan siellä viisi tuntia ennen kuin kisat oli ohi ja voitiin lähteä. En myöskään voinut paeta kun olin toisessa kaupungissa ja oltiin hänen autolla) kun toinen hengittää niskaan ja tuijottelee je hempeilee koko ajan, siis joku raja !! Haluan myös hengittää. Koska olin myös erittäin kuumeessa ja tukkoinen ja olin suostunut lähtemään tuonne merelle melkein väkisin, enkä saanut hetkenkään rauhaa, voin huoletta sanoa että tuo päivä oli ahdistavin päivä elämässäni koskaan. Teki mieli itkeä. Yhyy äiti vie mut kotiiiiiin. Joten ei kiitti ja heippa vaan Jihanelle ettei nähdä enää ikinä. No onneks sei osaa suomea.

Kaikkea sitä tapahtuuki.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti